義工心聲徵文比賽 -- 季軍 關愛施

返回得獎名單

義工姓名:關愛施

機構名稱:基督教家庭服務中心真光苑長者地區中心

評語:

  • 這是一篇非常真摯的分享,作者藉著豐富的義務工作經驗,帶出施比受更有福的訊息。

 

大家好,我叫關愛施。我係一個小學程度都無的主婦,以前什麼事情都要問老公,是一個無自信,又自主的人。

十幾年前,由於父母年老多病,到了真光苑長者日間護理中心。自此,我和真光苑就結下緣份。父母在日間中心得到照顧,好多謝中心姑娘關照,又不時安排義工電話問候,直至我父母相繼離世,中心姑娘建議我做義工,我聽到,就開始驚,我從未想過做義工。其實,參加後我都好開心,六十幾歲,都揾到份筍工,不過,無錢嫁!多年來,中心提供很多不同義工訓練,豐富我很多長者知識,我嘅義工服務亦多元化,包括電話問候、探訪、陪診、滅罪先鋒,第三齡長者服務等等。講都講唔晒!最令我睇到,我地係小小義工,每次做嘅都係小幫忙,但係有莫大義意,就好似探訪一位獨居婆婆,係中心會員,非常喜歡聽粵曲,現在年紀大,行動唔方便,佢嘅活動範圍只係家中門口,最多去到大堂和看更談話。生活非常單調,我每次探訪她,她都唔捨得我走,我後來用輪椅帶佢返中心,聽粵曲,又參加中心活動,又帶佢去買東西,看到佢臉上開心的笑容,真係用錢都買唔到。

多謝中心比機會我學習,以前,我係服務使用者,而家角色轉換,成為提供服務嘅義工,施比受更有福,非常配合我的姓名呀!